پاتوق همه اونایی که یه جورایی دیوونه ریانا هستند

Te Amo


این روزا خیلی به Rated R گوش میدم! این بار ترانه خیلی خیلی خیلی قشنگ  Te amo  رو میخوام براتون بزارم. اولین باری که شنیدمش اونو با Fade away سلین دیان مقایسه می کردم. فوق العاده است. حتما باید بشنوید تا باورتون بشه! طبق روال معمول هم mp3 آهنگ و هم لینک مستقیم  youtube  رو براتون میزارم تا اگه خواستید دانلودشون کنید.  یه توضیح کوتاه بدم که Te amo به زبان ایتالیایی یعنی دوستت دارم. البته نمیدونم آیا زبان دیگه ای تو اروپا این جمله رو داره یا نه.

اگه خواستید  Te amo  رو با کیفیت 128 کیلو بایت دانلود کنید اینجا کلیک کنید.

Te Amo, Te Amo
she says to me
I hear the pain in her voice..
then we danced underneath the candelabra
she takes the lead
that’s when I saw it in her eyes, it’s over

بهم میگه  Te Amo

من یه غم رو تو صداش احساس می کنم

و بعد زیر نور شمعدانی ها شروع به رقصیدن کردیم

اون بود که منو لید میکرد

درست وقتی که اینو تو چشماش دیدم، تموم شد

:[Chorus]

Then she said te amo
then she put her hand around me waist
I told her no,
She cried Te amo
I told her I’m not gonna run away
but let me go
My soul is crying,
without asking why
I said te amo,
would somebody tell me what she said?
Dont it mean I love you
Think it means I love you
Dont it mean I love you

بعد اون گفت  Te amo

و دستشو دور کمرم حلقه کرد

من گفتم نه!

و اون با صدای بلند داد زد که  Te amo

بهش گفتم بزار برم ترکت نمیکنم (زود بر میگردم)

بدون اینکه چیزی بپرسم، روحم داره داد میزنه

من گفتم  Te amo  یکی بهم بگه معنیش یعنی چی؟

آیا معنیش دوستت دارم نیست؟

فکر کنم یعنی دوستت دارم

آیا معنیش دوستت دارم نیست؟

Te amo, Te amo,
shes scared to breathe
I hold her hand, i got no choice uhh
Pull me out on the beach, danced in the water,
I start to leave
Shes begging me and asking why its over

ترسید که نفس بکشه

من کمکش کردم چون هیچ راهی برام نمونده بود

تو ساحل از من جدا شد تا تو آب برقصه

من کم کم ازش دور شدم تا ترکش کنم

او از من خواهش کرد که چرا تموم شد؟

 

[Chorus]

Listen we can dance,
but you gotta watch your hands
watch me all night, I’m movin› to the night because I understand
that we all need love
and I’m not afraid
to feel the love but I don’t feel that way

ببین! ما میتونینم برقصیم

ولی تو داری به دستات نگاه میکنی!

فقط به من نگاه کن

منمی خوام امشب برقصم چون فهمیدم

که همه ما به عشق نیاز داریم

و من نمیترسم عشق رو احساس کنم

فقط اون جوریشو نمیتونم احساس کنم

 

با کلیک روی باکس زیر میتونید این آهنگ زیبا رو ببینید و اگر internet download manager  دارید میتونید از همین جا دانلودش کنید

پاسخی بگذارید

